1 AYDA 10 ZAYIFLAMA BAŞARI HİKAYESİ

 

HK Performans Zayıflama Kamp Üyesi Burcu’nun Halil Kargulu ile olan Röportajı; 

 

Burcu: Evet, HK Merhaba,

Zaman çok çabuk geçti. Bir ay, bir hafta doldu bugün. Çok güzeldi, çok eğlendim. Yani zayıflamak hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı, diyebilirim. Herkese çok teşekkür ediyorum. Arkadaşlarıma, hocalarıma… Çok zevkliydi. Tatil havasında geçti gerçekten.

Halil Kargulu: Sen İstanbul, Bebek Sahilinden gelip HK’da doğanın içerisinde, ormanın içerisinde 1 ay vakit geçirdin. Bebek Sahili mi, HK mı?

Burcu: Kesinlikle burası diyorum ve bugün birazcık da hüzünlüyüm, gitmek de istemiyorum aslında. Halil Hocayla ilk görüştüğümüzde “gelen üyeler gitmek istemiyor” gibi bir şey demişti. “Hadi ya” falan demiştim içimden ama gerçekten öyleymiş. Kesinlikle ufak kızım olmasa 2-3 ay daha kalmak isterdim.

Halil Kargulu: Evet, senin iki buçuk yaşında kızın var.

Burcu:  Evet ve ben bir anneyim.

Halil Kargulu:  Onun özlemiyle buradasın.

Burcu:  Evet, onun için gitmem gerektiği için gidiyorum. Yoksa dediğim gibi 2-3 ay kalmak isterdim. Çünkü o kadar çabuk geçti ki ben bile anlamadım. Her şey çok güzeldi gerçekten. Herkese teşekkür ediyorum, HK ailesine ve arkadaşlarıma.

Halil Kargulu:  Göz tartısı, sıkılaşma, baktığımız zaman en az bir 10 kiloluk değişim.

Burcu:  Evet, sıkılaştım. Daha kuvvetliyim, daha zindeyim, daha enerjiğim.

Halil Kargulu:  Sen eskiden de spor yapardın…

Burcu:  Yani önceden yaptığım bir spor hayatım vardı ama ara vermiştim tabi ki. Şimdi burada kendi gücümün daha iyi farkına vardım. Neler yapabileceğimi çok iyi anladım.

Halil Kargulu:  Peki gelecek adına bir kaygın var mı?

Burcu: Artık başarabileceğimi biliyorum. Burada birçok şeyi öğrendim, yapmamam gerek yanlışların neler olduğunu çok iyi öğrendim. İnşallah güzel olacak (:

Halil Kargulu: Onları sormuyorum “ANLATILMAZ YAŞANIR” diyoruz. Değil mi?

Burcu:  Kesinlikle… HK ANLATILMAZ, YAŞANIRMIŞ (:

Halil Kargulu: Alın teri dökülmeden, üç beş cümle ile geleceğimizi şekillendiremeyiz.

Burcu:  Kesinlikle…

Halil Kargulu:  O zaman ne tavsiye edersin kilo vermek için? Özellikle Bebek Sahilinde yürüyen arkadaşlarımıza (:

Burcu: Bebek Sahilindeki… (:

Halil Kargulu:  Sen de o kervana katılmıştın bir ara.

Burcu:  Kesinlikle HK’ya gelmelisiniz. Hem kilo vermek için hem psikolojinizi düzeltmek için bile diyebilirim.

Halil Kargulu:  Yani burada öğrendiğimiz en önemli konu neydi? Sorun kendi özümüze dönme noktasını yanlış yolda arayışta bulunmamız. Kafamızda evet, pek çok sorun, sıkıntı, psikolojik alt yapıya sahip farklı detaylarda sorunlarımız olabilir ama bunların farkına varmak, bunları çözmek adına adımlar atmak… Tabi biraz doğa sporları diyebiliriz HK Kampına, daha doğanın içerisinde sportif bir yaşam içinde stresten uzak biraz vakit geçirmek sanırım… Kendi özüne dönmek için.

Burcu:  Tabi ki ben İstanbul’da yaşarken bu tarz aktiviteleri yapma şansım çok zordu gerçekten. Hem zamanım yoktu. Hayatım boyunca hiç yapmadığım sporları, görmediğim doğa güzelliklerini burada gördüm diyebilirim. Onlarda çok keyifliydi ve eğlenceliydi benim için. Bu yüzden de şanslı hissediyorum kendimi, açıkçası burada bulunduğum için.

Halil Kargulu:  Evet, tabii yaza giriyoruz. Önümüzdeki hafta inşallah kano yapacağız. Rafting sezonu, su kayağı sezonu, yeni açılıyor diyeceğiz burada.

Burcu:  Her günümüz dolu dolu geçti gerçekten. O yüzden zaman bu kadar çabuk geçti benim için belki de. Çünkü her gün farklı bir aktivite, her gün değişik sporlarla, farklı şeylerle dolu dolu vakit geçirdik. Arkadaşlarımızla eğlendik, ateşler yaktık. Her şey çok güzeldi.

Halil Kargulu: Peki şu an tam oldu, henüz diyemiyoruz.

Burcu:  Evet, diyemiyorum. Daha fazlalığım var tabi ki. Dediğim gibi 1 ay süreç kesinlikle yeterli değildi zaten benim için. Ama ben buradaki deneyimi yaşamak için ve kendime olan güvenimi kazanmak için açıkçası geldim. Kilobekçiliği sistemiyle devam edeceğim.

Halil Kargulu:  Uzaktan eğitim sistemiyle devam edip, zaten üzerimizde bir 6-7 kilo belki 8-10 kilo olabilir.

Burcu: 10 kilo. Evet, 10 kilo.

Halil Kargulu:  Onları da artık ev şartlarında atıp, tatil modunda artık hafta sonları…

Burcu:  Hafta sonları artık sizi ziyarete geleceğim (:

Halil Kargulu:  Tabi ki bekleyeceğiz, misafirimiz olarak… O zaman seni en kısa zamanda kendine yakışan kiloda…

Burcu: Buraya yeniden gelmek için sabırsızlanıyorum.

Halil Kargulu: Evet, biz de seni bekliyoruz. Biz her şey için teşekkür ediyoruz.

Burcu:  Ben de çok teşekkür ediyorum. Arkadaşlarımı gerçekten çok özleyeceğim, çok güzel arkadaşlıklarda edindim burada. Hepsi süper motive edici insanlar. Hepsini çok sevdim kısa zamanda. İnşallah görüşeceğiz, onlar gitmeden ziyarete geleceğim onları da (:

Halil Kargulu:  Biz hep buradayız, seni bekliyoruz.

Burcu:  Kendinize çok iyi bakın (:

Halil Kargulu: Görüşmek üzere, bekliyoruz.

zayiflama kamplari_023

ALINTI: Okumuş olduğunuz Zayıflama Kampı başarı hikayesi HK Performans resmi sitesinden alıntıdır.

AÇIKLAMA: HK Performans Zayıflama Kampı üyesi Burcu’ya süreci boyunca göstermiş olduğu, başarı, azim ve TAM TESLİMİYET için sonsuz teşekkür ediyoruz.

2006 yılından bu yıla geliştirmiş olduğumuz yeni nesil uzaktan eğitim sistemleri ve Zayıflama Kamplarımızda adını tarihe “kalıcı zayıflayanlar” olarak yazdıran üyelerimizle birlikte

Dünyada alternatifsiz tek ZAYIFLAMA Eğitim ve Danışmanlık Merkezi olmayı başardık.

Siz de bizimle birlikte bu yola çıkıp kalıcı ve hızlı olarak kilo vermek istiyorsanız HK Performans zayıflama kampları hakkında bilgi edinin.

Unutmayın! HK Performans’ta rejim yok, diyet yok! Burada kendinizi ve doğayı yeniden keşfedecek ruhunuzdan tonlarca kilo verirken, fit bir beden sahip olacaksınız.

HK Performans sizi geliştirir- değiştirir ve zayıflatır!

zayiflama kamplari_027

 

Yorum bırakın