EN İYİ ZAYIFLAMA BAŞARI MEKTUBU, HK PERFORMANS ONLİNE KİLOBEKÇİLİĞİ ZAYIFLAMA BAŞARISI

Ben bütün yöntemleri denemiş fakat verdiği kiloları katlayarak geri almış birisi olarak “son çarem bu” diyerek başladım bu programa. İnternette kilolarıma çareler ararken Halil Beyin kitabını buldum ve aldım. Kitabı okuduktan sonra ancak bu yöntemle kilo verebileceğimi düşündüm. Çünkü kızımın “anne sana hiçbir şey yakışmıyor, ne giysen göbeğin çıkıyor, şu göbeğin olmasa… “ demesi benim bu işi yapmam ve bu yolda kararlı olmam gerektiğine inandırdı. Fakat bu inancımın zayıflamamda yeterli bir adım olmayacağının farkında olduğum için aranıza katıldım ve hem kızım için kararlı bir anne modeli hem de kendim için hedefine ulaşabilen bir birey olmak benim için çok önemliydi. Kayıt olmak için aradığımda telefondaki ses “doğru adrestesiniz” diyordu, hakikaten insanı geliştiren, eski alışkanlıklarını yok edip, farkındalığı gösteren bence dünyadaki tek ve doğru adres burası. Biz Türkiye olarak ne kadar şanslıyız ki Halil Bey gibi birisi bizim ülkemizde ve biz bunun kıymetini çok iyi bilmeliyiz.

Evraklarımı hazırlayıp gönderdikten sonra yaklaşık bir on gün gibi bekledim, tabi bu bekleyiş sırasında heyecanım doruklara çıkmıştı “nasıl olacak, nasıl yaparım, başarabilir miyim acaba” diye. Sonunda kilobekçimle tanışıp programa başladım. Karşımdaki kilobekçimdi… Canım arkadaşım beni öyle bir karşıladı ve beni öyle güzel motive etti ki ben onu çok sevdim, onunla bu yolda sonuna kadar yürüyebileceğimi içtenlikle hissettim ve inandım. Bana şimdiye kadar hiç kimse bu kadar sevgiyle yaklaşmamıştı, bana güvendi, ben de ona güvendim. Sadece kilolarımı değil, benim düşüncelerimi, hayata bakış açımı da değiştirdi. Sabırsız, asabi, her şeye olumsuz tarafından bakan ben, onun sayesinde daha sakin, rahat, mutlu, her şeyi kafasına takmayan birisi oldum. Mutluluğun nasıl bir şey olduğunu onunla anladım. Önceden at gözüyle bakan ben, artık daha geniş görebiliyorum. Beynimi gereksiz ve saçma düşüncelerle doldurup kendimi, kendi içime hapsediyormuşum. Artık bedenen ve beynen daha rahatım. Kendimde fark ettiğim değişikliklerin karşısında şaşkınlıktan “ben mutluyum” diye iki gün ağladım. Şimdiye kadar bana böyle bir şey olmamıştı. Anladım ki ben gelişerek değişiyordum.

gelişerek zayıflama sistemi

Bu yaşıma kadar yürüyüş dışında hiç spor da yapmamıştım. Önceleri yapmak istesem bile içimdeki ses aman yapmasan da olur diyordu. Fakat o ses artık yok oldu ve ben her gün spor yapıyorum ve yaparken de çok mutlu oluyorum, çünkü spor yapmaktan zevk alıyorum artık. Bana sporu sevdiren kilobekçimdir.

Program öncesi içimde bir şey yapmak için istek yoktu. Her şeyi zoraki ve görev olduğu için yapıyordum, iyice içine kapanmıştım ve beni kimse görsün istemiyordum. Aynalara küsmüştüm. Şimdi daha hareketliyim ve hiçbir şeye üşenmiyorum. Kilobekçim sayesinde kendimle barıştım her gün aynalara bakar oldum ve en önemlisi kendimi sevmeye başladım. İçimdeki eski ben gitti, artık yeni bir ben var. Utanmasam çocuklar gibi coşmak oynamak isteyen bir ben oldu içimde. Yaşım 50 ama ben kendimi ruhen çok genç hissetmeye başladım, ruhum gençleşti. Program öncesi ruhum hapishanedeymiş, şimdi firar etti.Bazen kendime inanamıyorum “Allah´ım ben rüyada mıyım acaba” diyorum. Vücuduma, kollarıma, bacaklarıma, yüzüme bakıp şu anki halime hala inanamıyorum. Hepsi sizlerin sayesinde.

Alışveriş mağazalarına çekinerek “yine kendime göre bir şey bulamayacağım, en büyük bedeni bile olmayacak diye” giren ben artık göğsümü gere gere kendinden emin bir şekilde girip rahatlıkla kıyafet bakabiliyorum. Bu ne kadar büyük bir mutluluk, bunu anca yaşayan bilir. Beni tanıyanlar duruşumun ve yürüyüşümün bile değiştiğini söylüyorlar.

Hayata bakış açım değişti, tabiatın bile farkında olmadan körü körüne yaşıyormuşum. Şimdi çiçeklere, ağaçlara, kuşlara, güneşe bile sevgiyle ve mutlulukla bakıyorum. Sanki ben şimdiye kadar hiç yaşamamışım. Siz beni yeniden dünyaya getirdiniz.
Aileme bakış açım bile değişti. Tabi onlar da benim bu halimden yani hem kilo vermemden hem de beyinsel değişimimden çok memnunlar. ”Siz bana ne yaptınız” soruyorum size.

Bütün bunların mimarı sizlersiniz. Kilobekçim beni oya gibi işledi, işledi ve yeni bir ben yarattı. Ona ne kadar teşekkür etsem de az gelir. En başta kendimi sevmeyen beni sevmeyi öğretti. Bana önce kendini sev ki başkalarını da sevmeyi bilesin dedi. Beynimdeki bütün olumsuzlukları sildi attı. Ben kilobekçime bir hayat borçluyum ve bu asla ödenecek bir şey değil.

Geçen gün kızım bana “anne seni şimdi daha da çok seviyorum, kiloluyken de seni seviyordum, çünkü sen benim annemdin. Ama şimdi senin her şeyini çok seviyorum. İşte benim annem, dünyanın en güzel annesi sensin, sen benim bir tanecik annemsin’ dedi. Bir anne için bundan güzel mutluluk olur mu?

Sevgili kilobekçim, can dostum, arkadaşım hayatımın bundan sonraki yıllarında senin gibi bir arkadaşımın olmayacağını çok iyi biliyorum. Benim yaşam kalitemi yükselttin. Sen bana değer verdin. Bütün sıkıntılı anlarımda hep sen vardın, bana moral ve destek verdin.

Kızım da sana bir mesaj gönderiyor (mutlaka yazmamı istedi) “Annemi zayıflattığın için ve mutlu ettiğin için sana çok teşekkür ederim. Ben de seni çok seviyorum” dedi.

Ben bu işi sayenizde, desteğinizle azmettim ve başardım. Tabi verecek biraz daha kilom olsa da ben hedefime ulaşacağımı biliyorum.

Sevgili Halil Kargulu Beye ve tüm OMDER çalışanlarına; böyle bir kurumda insanlara faydalı olmak adına, insanları işleyerek içlerinde ki kaybolmaya yüz tutmuş ışığı gün yüzüne çıkarmak için yaptığınız özverili çalışmalarınıza binlerce teşekkürler. İyi ki varsınız ve bize yaşama sevincini verdiniz. Nice kurtarılmayı bekleyen hayatlar adına sağolun. Sizlerin ışığı hiç sönmesin.

Bu güzel yorumu için üyemize teşekkür ediyor, zayıflama başarısının daha nicelerine örnek olmasını diliyoruz.
HK Performans Üyesi

 

Online Kilobekçiliği bilgi ve başvuru

 

Etiket: Halil Kargulu , OMDER, HK Performans

Yorum bırakın