TOPLAMDA 49 KİLO VERME BAŞARISI

HK PERFORMANS İLE ÖMRE BEDEL BİR YIL!

Düşününce, dönüp bakınca her şey ne kadar da değişti! Bazı şeyler çok uzakmış gibi görünse de aslında sadece ve sadece bir yıl oldu!
Koskoca bir yıl gibi görünse de; ben bu bir yıla bir ömürde yapamadıklarımı sığdırdım.
Bu güzel yolculuk hala devam ediyor.


Yaşamaya ve hissetmeye devam!

İnsanın uçması ayrı zevkli bir konu öğrenirken.
Bu yolu bizlere sunan Halil beye çok teşekkür ederim ve şükranlarımı sunarım. Yaptıklarınız, sunduklarınız ve değiştirdikleriniz için ne kadar teşekkür etsek az…
Ve tabi ki kiminizle tanışma fırsatı bulduğum; enerjisi ve çoşkusuyla hep hissettiğim sevgili kilokardeşlerim iyi ki varsınız, sizleri seviyorum…
En güzel yol arkadaşım; tam bir sene önce bugün bana “bugünü unutma” demiştin. Yeni doğum günüm olacağını bana vurgulamıştı. Şimdi ne demek istediğini çok iyi anlıyorum. Yeniden doğduğum gün bugün!

365 günün her saniyesi ayrı keyifli geçti. Ve başardık! O kadar çok güzellikler inşa ettin ki; bazen ben bile şaşkınlık içindeyim…
Ne mutlu bana ki seninle yollarımız kesişti. Ve bir yıl boyunca çok güzel bir yolculuk yaptık; yapmaya da devam ediyoruz. Sen benim sırdaşım, dostum, arkadaşım oldun. Kendi içimde aşamadığım her şeyi bıkmadan usanmadan; tek tek ayıklamak için benimle yol aldın. Çünkü hedefe ulaşmak için; benim ruhumdan atmam gereken çok şey vardı. İçimde sakladıklarım, büyüttüklerim sadece kilolarım değildi. Yıllarca sırtımda taşıdıklarım o kadar fazlaymış ki bunu şimdi daha iyi anlıyorum. Onların her birini attıkça özgürlüğe daha çok yaklaşıyorum. Bu yol boyunca tek bir gün heyecanımı yitirmedim! Her gün en az bir önceki gün kadar heyecanla geçmeye devam ediyorum.
Benim gözlerimdeki ışığı gösterdiğin için; ruhuma en güzel fırça darbelerini vurduğun için; hayatıma değer kazandırdığın için çok teşekkür ederim. Artık kara geceler geride kaldı! Umut dolu günler geldi…

G.B. HK PERFORMANS
44 BEDENDEN 36-34 BEDENE…


HAYATIMIN EN GÜZEL BİR YILI !


   Evet istediğim mesleği yapıyordum, harika bir ailem vardı, beni seven insanlar vardı. Gerçekten dostlarım vardı; bütün her şeye rağmen hayatım boyunca en güzel bir yılım…
İnsanın kendini gerçekten hissetmesi ne kadar güzel bir duyguymuş:):)
Peki en güzel bir yılda neler oldu?

Ruhumda ve bende değişenler (bunların değeri asla ölçülemez ve paha biçilmez sanırım…)
– Prenses gibi uykudan uyandım; tüm güzelliğimle ve en güzel kalbimle
-Bunun nasıl olduğunu bilmiyorum ama ben bir sene boyunca yaşadığım her şeyi ilk kez yaşıyor gibi yaşadım. Salıncağa binerken sanki ilk kez bindim, severken ilk kez sevdim, görürken ilk kez gördüm, önceden gittiğim yerlere sanki ilk kez gittim… Ve daha yüzlercesi… Çünkü gerçekten HK Performansla yasamayı öğrendim. Hissetmeyi öğrendim! O yüzden bir ömre bedel bir yıl benim için!!!
-Her sabah gülen gözler var yataktan kalkarken. Bunların yanında umut var, heyecan var…
-Küçücük gözlüklerim yok artık. Etrafı, olayları farklı açıdan gören gözlerim var.
-Düşsem gülebilen, kalkabilen, kaldığım yerden devam edebilen bir ruhum var.
-Mutluluğu tabaklarda değil ruhunda arayan bir ben var!
-Artık gamzelerim var. Zayıflayınca çıktılar… Bir de tabi en önemlisi gülmeyi öğrenince…
-Aaaaa bir de böyle çıkan dolu kemiklerim var. Yıllarca varlıklarından haberim yoktu.
-Hayatım boyunca hayal edemeyeceğim bir ben görüyorum!
-Ve aynada ilk kez gördüğüm bir ben var. Bu kadar heyecanlı…
-Duygularımı yemeklerin ardına sakladığım günler geride kaldı; yerine ruhumla gezintiye çıkıyorum.
-Hayatı boyunca spor yapmamış bir insanın hayatında spor var. Yürüyorum, bisiklet sürüyorum, yüzüyorum, plates ve yoga yapıyorum. Bunları çok severek yapmaktayım. Her zaman yeni hedefler koyabilmeyi de başarıyoruz. Şuanda da amuda kalkmak için çalışmalarım devam etmekte Hayata birde bu bakış açısından bakmanın merakı içindeyimJ
-O kadar heyecanlıyım ki her gün şükrediyorum. Bunun için de etmeye devam edeceğim. Ne olursa olsun içimdeki gerçek ben’i keşfettim. Görmediğim bilmediğim en güzel yerlerde yolculuk yapıyorum.
-Geçmişin korkularını yıktım. Kendim için yepyeni insanlar tanıdım. Ve bu insanlarla barıştığım bedenim ve ruhumla yeni bir yolcuğa çıkıyorum. Müstakbel hayat arkadaşım da hayatıma bu yolculukta girdi. Hızla değişen hayatıma bir de bu eklendi. Her zaman yanımda önce hayallerim oldu. Ve güzellikleri yaşamak kaldı geriye sonra… Bu yolculukta bunu yasamak benim için ayrıca değerli. Bunu da her zaman söylemeye devam edeceğim. Bu benim HK Performans mucizem oldu!

Bedenimde olanlar rakamsal ve sağlık anlamında değişenler
-Kandaki yağ oranlarım başta olmak üzere tüm kan değerlerim ideal insan seviyesinde, hatta doktorum ne yapıyorsan aynen devam et; harikasın dedi!
-Ayak numaram 1,5 küçüldü…
-Göz numaram da küçüldü. (Bu bana çok garip geldi. Kilobekçimin deyimiyle belki geçmişin ve geleceğin sislerini kaldırınca daha net gördüm etrafı)
-Tıbben mümkün olmayan ve kesin tanıyla konulan, kalıcı hastalığım nasıl olduysa; tekrar tıbben mümkün olmayan bir şekilde zayıfladıktan sonra ki MR’ımda yok oldu! Bunu henüz doktorum da anlamadı. Bir yanlışlık olmuş dedi ve bitti. Tabi aslında hasta olduğumu düşündüğüm için, zayıflamak için HK’ya girmiştim. Ondan tıp bunu çözemese de ben kendilerine bu mucizeyi ispatladıkları ve vesile oldukları için minnettarım.
-Geçen sene tam bu zamanlar eczanede giydiğim önlüğüm; “XL” olup şuan ki “XS” oldu.
-Ve tabi ki 44 bedenden 36-34 bedene düştüm
-HK Performans ile birlikte yaklaşık 27 kilo verdim. Öncesinde 22 kilo vermiştim. En umutsuz ve zorlandığım zaman sistemle tanıştım. Toplamda 49 kilo verdim.
Kısacası özetlemek gerekirse; yeni bir ben doğdu.
Yaşamı öğrendim. Hayat ne gideni getirir, ne de kaybettiğin zamanı geri çeviriyormuş. Ya yaşaman gerekenleri zamanında yaşayacaksın, ya da yaşamadım diye ağlamayacaksın. Ben ruhumun ve bedenimin ağlayışını sonlandırdım. Ve karşısında gamzeli gülen biri var. Herkesin kendi hayat hikâyesini benim hissettiğim gibi başarması dileğiyle.
İlk-Son Kilo ve cm Farkları27,6 kg27 cm20 cm22 cm
Toplam Başarı Oranı (V.A. %’ si)33.9926.2118.0220.75

 

HK Performans Üyesi G. B.

HK Performans geleceğinizi şekillendirir. Sağlıklı, hızlı ve kalıcı zayıflamak için HK Performans eğitimlerine siz de katılın.

DETAYLI BİLGİ VE BAŞVURU İÇİN TIKLAYINIZ.

Etiket: zayıflama başarıları, hızlı zayıflama başarıları, hk zayıflama başarıları, zayıflama başarı hikayeleri, hızlı zayıflama başarı hikayeleri, online zayıflama baaşrı hikayeleri

 

Yorum bırakın