Obezite ile Mücadele Derneği Başkanı ve Dünyanın En İyi Zayıflama Sistemi Olan Gelişerek Değişim Sistemi Kurucusu, Üstün Performans Uzmanı Halil Kargulu Yanıtlıyor

Kendinizi ve akademik geçmişinizi kısaca tanıtır mısınız?  Ne iş yapıyorsunuz,

Halil Kargulu Cevap

 

Halil KARGULU

Obezite ile Mücadele Derneği Kurucu başkanı

Ege Deniz Otizm Gençlik spor kulübü Derneği kurucusu

HK performans yönetim kurulu başkanı ve

GELİŞEREK DEĞİŞİM hareketi öncüsüdür.

Milli sporcu ve üstün Performans uzmanı olarak 2001-2002 yıllarında noter tasdikli kişisel çalışmalarımla elde ettiğim zayıflama sonuçları ile farklı sürelerde DÜNYANIN EN ÇOK ZAYIFLAYAN insanı durumundayım. 1 ayda 91 kg.’dan 64 kg.’a inerek tescilli-bilinçli GELİŞEREK DEĞİŞİM sonuçlarına sahibim.

Beni bu çalışmalara iten faktör şu şekilde gelişmiştir:

96 yıllarından sonra aktif spor hayatını bıraktığımda, zaman zaman 3-5 kilo gel-gitlerim olmuştur. Bu sorunu kalıcılık adına kesin çare ararken gördüm, ki bu sektörde hiç kimse sağlıklı ve ideal yaşamda kalıcı sonuçlar için olayın bütününe sahip değil

gelişerek zayıflama programı
HK PERFORMANS GELİŞEREK ZAYIFLAMA BAŞARILARI

Herkesin kendi %1’ini %100 gibi dayatarak ve hayatımızın bütününün çok küçük 1/1000 parçasını oluşturabilecek bitkisel ilaç ve benzer ürünleri mucize gibi vaatlerle sunarak umut tacirliği yapıldığını gördüğümde gerçek anlamda çözüm için kolları sıvadım…

Kişilik olarak hangi işte olursa olsun en mükemmeli arayan birisiyim. Bu işe ilk başladığın gün şunu ifade ettim: “Benim bu sektörde çözüm arayışında olmam milyonlarca obez için bir şanstır.” Çünkü kişiliğim ve çözüme ulaşma bilincim gereği tüm hayatımızı bu denli derinden etkileyen bir konuda, bugün olduğu gibi çok küçük detaylardan mucizeler beklemenin hiçbir anlam ve çözüm üretmediğini görebildiğim gibi, aynı zamanda insanların umudunu, heyecanını ve parasını da kaptırarak ve zaman içinde “başarabilirim inancını” kaybettirerek, insanların sektöre daha derinden bağımlı hale getirilmesi dolayısı ile OBEZİTE için bu çarkı yaratan herkese savaş açtım.

Ve gördüm ki, Ülkemizde ve dünyada bu sektörde gerçeği anlatabilecek donanımda tek bir kişi bile yoktur. Bu iddiamı herkese her türlü veri ile kanıtlamaya hazırım. Herkes kendi %1’ini sanıyor ki bu işin kesin çözümü… Böyle olunca da tüm doğru sandığımız bilgi ve dayatmalar hepsi hüsran ile sonuçlanıyor…

Onun için 2006 yılında önce VUCUDUN ŞİFRESİ kitabını yazdım. 2007’de yenilenmiş baskısı ile en çok satanlar listesine girecek gerçekleri anlatmaya çalıştım 2009 yılı itibari ile ZAYIFLAMA ÇEMBERİ sunumu ile “zayıflama bütünü” çalışmalarını tamamlayarak, seminer çalışmaları ile herkese bu işin çok yönlü ve bilinçli değişimlerle kalıcılık sağlayacağını anlatmaya başladım.

Dünyada ilk kez kalıcı ve kesin çözümleri gösteren ve içinde GELİŞEREK DEĞİŞİM yaklaşımı ile İNSANA DEĞER veren, bütünü gösteren analizleri ortaya koydum. Ancak donanımlı ve bilinçli olduğumuzda kalıcı sonuçlar olacağını anlatarak bu işin, farklı vizyonlarla, Mental eğitim yönüne dikkat çektim.   2008 yılında ZAYIFLAMA OKULU VE ZAYIFLAMA ATÖLYESİ ÇALIŞMALARINI başlattım.

Burada amaç kişilerin sağlıklı ideal kiloda yaşamaları için: öncelikle sağlıklı düşünceye, sağlıklı bir zihne sahip olması gerektiği ana fikri ile GELİŞEREK DEĞİŞİM sistemini kurdum. Bu sistemde ZAYIFLAMANIN, BAHSEDİLDİĞİ GİBİ ‘gırtlağını tut, sporunu yap, zayıfla’ düz mantığı gibi kolay ve mümkün olmadığını, aksine toplumsal reflekslerle, örf, adet ve alışkanlıklarla birebir ilişkili olduğu algısını kesin delillerle öğreterek değişime kapı araladım.

İlk nefesimizden bu güne kadar oluşan normal sandığımız, temelde anormal alışkanlıkların değişimleri öncelikle gereklidir. Kendi özümüzde kendi değerlerimizi yaşamak adına, varlığımızın tüm nedenlerini ortaya koyarak, tamamen kişisel tercih ve öğrenimlerle, fiziksel ihtiyaçlarımızı bilerek ve tüm tercihlerimizden keyif alarak, aslında hayatın her rengini de yaşayarak, ideal kiloda olunabileceğini; bire bir, çok özel çalışılmış 1250 farklı üye ile net bir şekilde ortaya koydum.

’Mevcut Sağlık Sistemi ve Savunup Uyguladığınız Toplam İçerikler’;

Bizim Geliştirdiğimiz Sağlıklı ve Kalıcı Zayıflama Çemberindeki ‘Gerçek Çözüm’ün ancak %15’ini oluşturuyor. Doğruluğunu kanıtladığımız ‘Gerçek KALICI ZAYIFLAMA Çözümünün %85’i ise, mevcut yaklaşımlara bakıldığında: Kapsam Dışı! Bize göre her şey yeniden Tanımlanmalı ve yeni Yöntem, Yaklaşım ve Uygulamalar ile Gerçek Çözüme Cesaret Edilmeli’’ diyoruz.

Temelde Kilo ve Obezite Sorunu, Bir Beslenme Yöntemi Sorunu Değildir!

Kalıcı Zayıflama Çemberinin tüm Mevcut Ulusal veya Uluslar arası Yaklaşımlara kıyasla en bariz Farklılığı, bu Noktada belirginleşiyor!

Güncelleştirilmiş Harvard beslenme Piramidinden tutun, Türk Yoncası’na veya Akdeniz Piramidine kadar yaptırımlarıyla uzanan Sağlıklı beslenme Önerileri; yalnızca, kendince Sağlıklı Beslenme’ye yönelik Önerilerdir, O kadar! ( bütünün %2.5’u kadar) Geçerlilikleri de rahatlıkla tartışılabilir zemindedir.

Obezite’den daha Tehlikeli konumlandırdığımız “Kilo Psikolojisi”, en çok %15’i ile açıklanan SAĞLIKLI BESLENME yaklaşımlarından çok daha ötesini kapsamaktadır…

Gelişerek Değişim Modeli. Bunun temelinde Eğitim ve yine Eğitim ile Beynimizi ve Ruhumuzu Özgürleştirme uzantısında Dolup taşan birçok Felsefi Yaklaşımlar. İnsanın nefesi, Nefsi ve Bedenini Yönetme Yeterliliği ise Ulaşılması en Anlamlı Öz’ü oluşturuyor!

Bu gün bu çalışmalarımla GELİŞEREK DEĞİŞİM eğitim ve uygulama programları ile fark yaratmak isteyen kişilere çok yönlü destek oluyoruz.

Çok yakında GELİŞEREK DEĞİŞİM hareketini başlatarak, siyasi iradenin bu işi sloganlarla değil eylemlerle ele almasını sağlamaya çalışacağız. Halkımızdan bu konuda destek bekliyoruz.

GELİŞEREK DEĞİŞİM HAREKETİ öncüsü

Halil Kargulu

 

Obezite ile Mücadele Derneği Başkanı ve Dünyanın en iyi zayıflama sistemi olan Gelişerek Değişim sistemi kurucusu, Üstün performans uzmanı Halil Kargulu ile ,

Soru- Cevap sohbet notları

——————————————————————————————————

 

Etiket: Halil KARGULU , GELİŞEREK DEĞİŞİM hareketi, VUCUDUN ŞİFRESİ, ZAYIFLAMA ÇEMBERİ, ZAYIFLAMA OKULU VE ZAYIFLAMA ATÖLYESİ ÇALIŞMALARI

 

—————-

En iyi ve en güvenilir zayıflama programı Gelişerek Değişim Eğitimleridir. Bir çok sistemde süreç içinde bile kendinize muhattap bulamazken burada kesintisiz iletişim mevcut. Zayıflama yolculuğunda en önemli şey insanın motive edilmesi ve samimiyet duygusudur. Kişi, inanmadıkça, kendine güvenmedikçe başarıya ulaşamaz. Biz size bu güveni veriyor ve ihtiyaç duyduğunuz sürece elinizi bırakmıyoruz.

 

Yorum bırakın