ONLİNE KİLOBEKÇİLİĞİ İLE ZAYIFLAMA BAŞARISI, HK PERFORMANS ONLİNE KİLOBEKÇİLİĞİ DENEYİMİ

online kilobekçiliği zayıflama hikayeleri
HK PERFORMANS ONLİNE KİLOBEKÇİLİĞİ

Yeniden doğmak, yeniden yaşamaya başlamak, yeniden hissetmek, hepsi birer kelimeden ibaret gibi görünebilir ancak benim için şuan hayatımın gerçek anlamı…

Ben hayatımda ilk kez nefes aldığımı hissediyorum… Hayatımda ilk kez normal olduğumu… İlk kez diğer insanlardan farklı olmadığımı…

Kendimi bildim bileli yaşıtlarımdan, çevremdeki insanlardan kilolu oldum. Aslında çok mutlu gibi görünsem de geceleri sessizce ağlamaya devam ettim. İlişkilerimi, dostluklarımı, hatta aile bağlarımı, şiddetlice değişen duygu hallerimi; evet evet hepsi kilonun arkasında gelişiyormuş. Kilolu olmak, evet kötü bir durumdu. Ama gerçekten hafif olmak ne demek bunu ancak yaşayınca anladım! Hep zayıflamak istedim, defalarca denedim, her seferinde başa dönsem de yeniden başlamak için bir gün zayıf olmak için ümit ettim. Bunu hep yaşamak istedim. Verdiğim üç-beş kiloda bile çok mutlu oldum, aynaya bakınca kendimi zayıf hissettim. Gerçekten zayıf hissetmişim, bugün her şey birebir yerine oturuyor. Eksik kalan parçalar ideal kiloma yaklaştığım şu günlerde daha net.

Üstelik bu yolculuk ilk kez bu kadar Berrak oldu. İlk kez bir işkence değil mutluluk oldu! İlk kez spor girdi hayatıma bu yolculukta. İlk kez yolculuk bu kadar zevkli oldu. İlk kez bu kadar heyecanlarla dolu… Hayatımda birçok ilki yasadım ve yasamaya devam ediyorum. Hayatımın en güzel sekiz ayını geçirdim ve geçirmeye devam ediyorum.

Ama ben en son ne zaman 5′li rakamlarla hayatıma devam ettim hatırlamıyorum bile… Muhtemelen ortaokuldu… Aynaya bakınca insan ilk kez kemiklerini gördüğü için bu kadar mutlu olur mu… Benim için sahip olduğum ve fark ettiğim her şey beni mutlu etmeye devam ediyor.

Tüm bu mutlulukları yasıyorum ve yasamaya devam ediyorum bedenimde. Zayıflamanın normal olmanın keyfini sürüyorum.

Ben artık yiyerek değil, başka şeylerle doyuyorum!
Sürekli şikâyet etmek yerine çevremdeki tüm güzelliklerin içindeyim!
Hatta artık güzellikler kanatlanmış etrafımdalar sanki!

Bu yol boyunca tüm iniş çıkışlarımı, yaşadığım gereksiz dibe vurmaları, hepsini kontrol etmeyi öğreten, benim yanımda olan, elimi bırakmayan bir yol arkadaşım var. Kiloların çoğunu duygu iniş çıkışlarıyla almış biri olarak hepsini bıkmadan usanmadan şekillendirmeye çalışan, her gecen gün benim yerime düşünüp, kendi içimde büyüttüğüm yüklerden kurtulmak için benimle çırpınan…

Zayıfladım, mutluyum hem de çok… Çünkü sadece zayıflamadım! Omzunda taşıdığım onca yükü de yol arkadaşımla attık. Gözümdeki buğulu camları sildik. Artık mutsuz geceler, her şeyi olumsuz tarafından gören değil umutla heyecanla bakan gözler var bu dünyaya.

Hayatı yıllarca kitaplardan öğrenmeye çalıştım, ilk kez yaşayarak öğrenmeye çalışıyorum. Önüme çıkma olasılığı olan engellere karşı bile önlem almaya çalışan ben, artık engel olsa bile tadını çıkarmaya çalışıyorum.

İnsan güzellikleri beklememeli onu öğrendim aslında; sen güzelsen, bakış açın farklıysa, güzellikler zaten gelip seni buluyor.

Ve ben her ne olursa son zamanlarda güzellikleri sonuna kadar yaşamaya devam ediyorum. Mutluyum hem de çokkk… Üstelik bu yolcuğun her anı ayrı heyecan ve mutluluklarla geçiyor. Bir an olsun sıkılmadan, pes etmeden!

Her “AN” her yazışmada hala aynı heyecan ve coşkuyla mutlu olmaya devam ediyorum. İlk gün coşkusunu biz her gün yasadık.

Artık farklı gözlerle farklı dünyaları keşfediyorum. Baktığım her yerde hayallerim var. Hissettiğim güzellikler var…

O benim güzel yol arkadaşım, benim gizli kahramanım.
Bana tüm bunları yaşattığın, gösterdiğin için binlerce teşekkürler.

Allah’a bizi karşılaştırdığı gün için, yoluma seni çıkardığı için şükürler olsun.

Hayatıma kattıkların ve hissettiklerim burada anlatılmaz, o kadar çok güzellik kattın ki; hepsi için her dakika aklımdasın…

Hayat başlar ve biter. Nasıl başlayıp nerede sona erdiği değil, ikisi arasına neler sığdırabildiğimiz önemlidir.

Hayatımın büyük bir bölümü üzüntülerle geçmiş gibi görünebilir.

Fakat bunları kabullenmek yerine değiştirmeye çalışmak bir erdemdir.

Hayatın içinde her zaman yeni bir başlangıç vardır.

İçinde başlangıç YAPILAN her an, aslında doğru ANDIR.

Her şey doğru anda başlar, NE erken NE de geç.

Hayatımızda yeni bir şeyler olmasına HAZIRSAK, o da başlamaya HAZIRDIR.

 

HK Performans Üyesi ( G.B.)

Gelişerek değişim %100 eğitim sistemidir. Algı, alışkanlık ve Mental performans esas alınarak GELECEĞİMİZİ ŞEKİLLENDİRME ve yeniden doğuş programı uyguluyoruz.

Yatılı çalışmalarımız Halil Kargulu kontrolünde olduğu için sonuçtan şüphe edilmeyecek ve dünyanın en iyi zayıflama sistemi olarak çok iddialı şekilde sunulmaktadır. Alternetifi ve kıyası olmayan özel bir sistemdir. ANLATILMAZ YAŞANIR bir sistemdir… Buna ilave kamp öncesi veya sonrası içinde yoğun ve çok yönlü web tabanlı YENİ NESİL UZAKTAN eğitim sistemi uygulamaktayız. Takip Kontrol, Eğitim + Bilinçli güçlü Motivasyon  ve Çözüm odaklı  HİZMET anlayışı  ile  Zayıflama ATÖLYESİ“-”Zayıflama Okulu”  ve “Butik Kilobekciliği” uygulamalarımızın yanı sıra; KENDİNİ EVDE KONTROL ETMEKTE ZORLUK ÇEKENLER İÇİN yatılı Gelişerek değişim uygulama programlarımız da, Bireysel tıbbı antrenman uygulama eğitimlerimizde kalıcı çözümler için olmazsa olmazdır.

 

Etiket: Halil Kargulu, YENİ NESİL UZAKTAN eğitim sistemi , Zayıflama ATÖLYESİ“-”Zayıflama Okulu“, Butik Kilobekciliği”

 

 

—————-

Anlık değil KALICI zayıflama programı!

Samimiyet ve güven… Size kalıcı zayıflama garantisi veren bu özel sistemi mutlaka inceleyin.

İşte başaranlar!

http://vucudunsifresi.com/tr-tr/yorumlar.asp

Yorum bırakın