2,5 AYDA 27 KİLO ZAYIFLAMA BAŞARISI, HK PERFORMANS GELİŞEREK ZAYIFLAMA KAMPI

Dört gün sonra buraya gelişim tam iki ay olacak.( Gelişerek Değişim/Zayıflama Yatılı Kampı ) Her şeyi geride bırakıp hiçbir şey düşünmeden kendim için attığım ilk adımdı. Bağımlılıklarım ve korkularımla geçirdiğim 35 yılın ardından, doğum günümden iki gün sonra yeni bir ben olmak için attığım ilk adım…

Önce ne olduğumu kabul etmekle başladı bu yol. O kalın zırhımı bir kenara bırakıp maskemi indirerek aslında mutlu olmayan bir şişman olduğumu kabul etmekse hiç kolay olmadı. Çünkü öyle inandırmıştım ki kendimin bir şekilde BEN olduğumu sanıyordum. Oysa durumumun gerçek BEN’le hiçbir alakası yoktu! Ve aksine gerçek BEN’i saklıyordu.

Güçlü, başarılı, azimli, inatçı ve tuttuğunu kopardığını sanan ben, bir nefret ve öfkenin peşine takılmış, kendim dışında her şeyi sorumlu tutuyordum ve haklıydım! Kendime göre elbette 138 kilo olmamda, daha sonra 105’e insem de, hala o kiloda kalmamda payları vardı. Fakat ben nasıl bu kadar kör ve kendime bu kadar nankör olmuştum bilemiyorum. Tek derdim olduğum gibi sevilmekti oysa. Ama ben bile bu halimi sevmezken nasıl suçlayabilirdim ki başkalarını… Ömrümün sonuna kadar zihnimde mahkum ettiğim kendim, ne zaman özgür kalacaktı… Sivri uçlarım, kesin kararlarım, ön yargılarım ve duygularım, hepsi bir araya toplanıp karmakarışık bir BEN getiriyor ortaya. Çocukken bile kilolu olan ben, zayıf ve ince olmanın hayalini bile kuramadım. Çünkü inanmıyordum. Zayıflamak için bir sürü şey denedikten sonra, lokmaları sayılırken, aşağılanırken, dışlanırken, hakarete uğrarken bile uyanamadım. Asıl sorunun; zihnimde biriken öfke acı ve nefretin olduğunu bilemedim, bilemedim ki onca şey vücudumdaki yağlarımla birlikte birikti durdu bedenimde. 56 beden kıyafetlere sığamayıp yanlarından dikişleri genişletildiğinde bile mağrurdum, güzeldim ve akıllıydım! Onca şeye rağmen bir şekilde kendime yalan söyleyip, tüm bunları örtbas etmenin de bir yolunu bulmuştum.

Şimdi anlıyorum ki; kimse değil, ben yapmıştım bunca kötülüğü kendime. İnsanlarla baş etmeyi öğrenmektense, kolayı seçip kendimi tanınmaz hale getirmiştim. Yemiş, içmiş abartmış, kendimi inandırmış ve kaçmıştım. Hem de kaçmayıp savaştığımı düşünürken… Bu Gelişerek değişim ve Zayıflama Kampı, benim yeniden doğuşumun ve gerçek BEN oluşumun ilk basamağı. Hiç bilmediğim bir şeyin içine, sadece kalbimi dinleyerek tam teslimiyetle geldim. Daha önceki araştırmalarım ve görüşmelerim sonucu, biliyordum ki ben emin ellerdeydim. Hiç bir referansım yoktu. Ya da bu sistemi bilen bir tanıdığım, bazen sadece hissedersiniz, bilirsiniz işte kanıta ihtiyaç yoktur, nedene de… Ve ben kalbimi dinlediğim hiç bir konuda yanılmadım. Tabi ki burada Halil Kargulu’nun çok büyük bir önemi olduğunu belirtmeden geçmeyeceğim. İki kere kendisiyle konuştuktan sonra emindim işte… Sanırım insanlar üzerinde böyle bir etkisi var. Ve iyiki de var…

Tabi ki başlangıcım çok kolay oldu diyemem. Patlamaya hazır, pimi çekilmiş bomba gibi her şeye tepkili bir benin, yıllarca oturmuş, yemiş, çalışmış, yine oturmuş, yine yemiş, hantal ve kendini sağlıklı sanan bir vücudun çalışması ve değişmesi hiç kolay değil diye düşünürdüm.

YANILMIŞIM ve 56 günde geldiğim nokta bile; iyi anlamda beni dehşete ve hayrete düşürmeye yetiyor. Üçüncü ayın sonunda, ‘BELKİ‘ altını çiziyorum, 3. Ay sonunda belki giyebilirim diye aldığım 42 beden bir gece elbisesinin içine, 56 gün sonra girebildiğimi görmek, doğru destek ve yardımla neler yapabileceğimi görmemi sağladı. Yarın gidip buradan çıkarken giyeceğim 38 beden elbise ile değiştirmekle başlayacağım işe mesela. Ve kendimi küçümsemeyeceğim ve kendime haksızlık yapmayacağım. Ve hiç kimsenin bunu yapmasına izin vermeyeceğim.

Hee tabi buradan şu izlenim çıkmasın; hiçbir şeye kafa takmayıp, geçmişi unuttum, etkilenmiyorum, ya da kızmıyorum! Burada belki de ön değerli bir konu olan RAF sistemini öğrendim. Sadece bazı şeyleri rafa kaldırdım.;) Belki zamanla ve Gelişerek Değişimle raftan hiç inmeyecek o ayrı bir konu ama kızsam da, etkilensem de, bunun beni güçlenene ve kendim olana kadar mahvetmesine izin vermeyip, bu süreyi kısaltmaya çalışıyorum ve hiç kimseyi kendimden önceki bir sıraya koymamayı öğreniyorum. Ve en güzel kısmı ise; tüm bunları öğrenirken, artık kilo vermem imkansız dediğim noktadan sonra bile inanılmaz hızda kilo veriyorum. Göstergelerin analizi konusunu öğrendikten sonra; anlık Tartı ve Kilo psikolojisine girmemek için bir aydır tartılma ihtiyacı hissetmememe rağmen, değişimi bedenimde ve zihnimde son surat hissediyorum. Ve şükrediyorum Rabbime; bunları bana yaşattığı için, biliyorum ki, o izin verirse inşallah her şey çok güzel olacak…

HK Performans Gelişerek Değişim Zayıflama Kamp Üyesi

 

2,5 AYDA TAM 27 KİLO ZAYIFLADI

Başarısını sözcüklere aktaran E.Ç., Gelişerek Değişim ve Yatılı Zayıflama Kamp Programı üyemizdir. Bu başarı imkânsız diye bir şey olmadığının kanıtıdır. 112 kiloda Yatılı Zayıflama Kamp Programına başlayan üyemiz, 2,5 ayda 27 kilo zayıflamayı başarmıştır. Üyenin zayıflama süreci ile bizzat Üstün Performans Uzmanı Halil Kargulu ilgilenmektedir.

Gelişerek Değişim Yatılı Zayıflama Kampımız butik bir çalışmadır ve kontenjanımız 8 kişi ile sınırlıdır. Hayalini kurduğunuz kiloya kavuşmak ve geleceğinizi şekillendirmek için şimdiden yerinizi ayırtınız.

HK Performans Yatılı Zayıflama Kamp başarılarını detaylıca inceleyiniz. Üyelerimizin zayıflama başarıları yolunuza ışık olsun.

HK PERFORMANS GELİŞEREK ZAYIFLAMA KAMPI

İletişim Numaralarımız:
0216 550 52 25-26
0532 476 30 22
0533 370 61 19

 

Etiket: HK Performans, Gelişerek Değişim ve Yatılı Zayıflama Kamp Programı , Yatılı Zayıflama Kamp Programı, Halil Kargulu

 

—-

Zayıflayanlar yorumluyor, zayıflayanlar zayıflama başarısını detayarıyla sizlerle paylaşıyor. Onlara kulak verin. Nasıl zayıfladıklarını öğrenince yaşayacağınız farkındalık belki de doğru adımı atmanıza yardımcı olacak. Zayıflama başarı hikayelerini okuyarak yolunuzu aydınlatabilirsiniz. Nasıl mı?

Burada başaran üyelerimizin çoğu üye tavsiyeleri ile sistemi bulmuş, üye olmuş ve başarıya ulaşarak zayıflama başarılarını okurlarla paylaşmış kişiler. Bu zincirin bir halkası da siz olabilirsiniz. Bu bizim ortak başarımız olacak. Elinize bir liste tutuşturup sizi kendi halinize bırakmayacağız, sizi ilaçlara, kapsüllere, kremlere mahkum etmeyeceğiz; biz sadece elinizden tutarak içinizdeki gücü keşfetmenize yardım edeceğiz.

Bizim görevimiz anlık değil kalıcı zayıflamanızı sağlayarak, ideal kiloda  sağlıklı bir bedenle sizleri hayatın akışına bırakmak.

ŞİMDİ ZAYIFLAYAN ÜYELERİMİZE KULAK VERİN VE ÖNCE KENDİNİZE SONRA BİZE GÜVENİN.

 

HK PERFORMANS GELİŞEREK ZAYIFLAMA PROGRAMI DÜNYA’NIN EN GÜVENİLİR KALICI ZAYIFLAMA SİSTEMİDİR.

Yorum bırakın