15 Kilo Zayıflama Başarısı; “Bunları bilmeden nasıl yaşamışım yıllarca…”

Programa Katılma Kilosu : 71

“(Başlangıç) 71 kg 102 cm 110 cm 105 cm

(Son gün) 55.7 kg 94 cm 95 cm 94 cm

İlk-Son Kilo ve cm Farkları 15,3 kg 8 cm 15 cm 11 cm
Toplam Başarı Oranı (V.A. %’ si) 21.55 7.84 13.64 10.48

Hedef Kilo: 55 kg Hedef Kiloya Ulaşması İçin 0,7 kg Vermesi Gerekiyor.”

“”VEEEEE BİR GÜN KENDİNİ DUANI YAŞARKEN BULACAKSIN…

Şimdi tam da bu noktadayım…

23 yaşında evlendiğimde 50 kilodaydım. O güne kadar hiç 50 kilo üzerine çıkmamıştım. Kilo problemi nasıl bir şey bilmiyordum. Hatta kilolu insanlara karşı çok anlayışsızdım diyebilirim. Kilolu olup olmamanın tamamen insanın elinde olan bir şey olduğunu düşünüyordum. Evlenip ilk çocuğumun doğumundan sonra kilo almaya başladığımda durumun hiç de düşündüğüm gibi olmadığını anladım. Oldukça zayıf bir insanken birdenbire balık etli oluvermiştim. Önceleri bebekle ve yeni işim, yeni ortamımla uğraşırken kendimdeki değişimle çok da ilgilenemedim açıkçası.

Derken 3 ‘er 4’er yıl arayla 2. ve 3. Çocuğum da olunca ipin ucunu kaçırdım. Fazla kilolarımdan rahatsızdım ama bu durumu düzeltebileceğime inancım tamdı. Sadece biraz çabayla kurtulabileceğimi düşünüyordum. Bir de hep bol kıyafetler giydiğim için fazlalıkları saklamak kolay oluyordu! Yine de mutsuzdum bu durumdan.(En çok da alışverişlerden ellerim boş döndüğümde mutsuzdum.)İçine giremediğim kıyafetlerimi atmayı düşünmüyordum bile. Bir gün hepsini yeniden giyecek duruma gelecektim çünkü. Yıllar geçti, çocuklar büyüyüp okula başladıklarında problemler de artmaya başlamıştı. Kilolarım da birer ikişer artıyordu hissettirmeden. Fazlalıklarım beşken on, onken on beş oldu! 20 uzun yıl geçmişti bu arada.. 50 kilo iken 70 olmuştum. Etrafımdakiler hala bana” sen iyisin kilon çok değil” dedikçe de durumun VAHİMLİĞİNİ KAVRAYAMIYORDUM bile. Ben her hafta diyet yapmaya başlayıp kurtulacağımı düşünüyordum hala. Ama ilk adımı atmayı da hep erteliyordum. İlk çabalar birkaç günde boşa çıkmaya başlayınca GERÇEKLERİ GÖRDÜM. Birkaç yıl da böyle kendimce boş çabalarla geçti. Bununla tek başıma başa çıkamayacağımı anladığımda “kısa sürede sağlıkla kilo verebileceğim” bir şeyler olması için dualar ederken buldum kendimi. SANKİ böyle bir şey de İMKANSIZDI ama dua değil mi insan en imkânsızı bile dileyebiliyor işte!! Nedendir bilmiyorum herkesin yaptığı rutin zayıflama girişimlerinin hiçbiriyle fazla ilgilenmedim. Hislerim çok kuvvetlidir çünkü. Bunların işe yaramaz boş şeyler olduğunu hissedebiliyordum. Bir şeyler olmasını bekliyordum sanki. Bunun için de dualar ediyordum. Şükürler olsun ki yıllar sonra değil de tam da şimdi yaşanması gereken en doğru zamanda çıktı OMDER ailesi karşıma.

Sonraaa bir arkadaşım HK ailesi ile tanışmama vesile oldu.(Allah ondan razı olsun)İnanamadım duyduklarıma tam da dualarımda istediğim şeylerdi bunlar. HAYAL DEĞİL GERÇEKTİ… Tek yapmam gereken de elimi dualarıma uzatmaktı. Yıllardır hayalini kurduğum, dualar ettiğim şeye hiç tereddütsüz uzattım elimi. Oysa o kadar temkinli ve sağlamcı biriyimdir ki. Ama bir o kadar da hislerime güvenirim. Şükürler olsun hislerimde yanılmadım. Belki de hayatım boyunca karşılaşabileceğim en doğru, en dürüst, en samimi insanlarla karşılaştım. Sevgili KB’min o ilk mesajını okuduğum an dualarımı da yaşamaya başlamıştım sanki…

Sürecimin ilk günlerinde öğrendiğim “Zeytin Hikâyesini” bir akşam yemeği masasında okuyup ardından hıçkırıklarla ağladığımda sürecime temkinle yaklaşan ailem de yaşadıklarımın benim için ne kadar önemli olduğunu anlamıştı. Çünkü 20 yıllık evlilik hayatımda çok az ağladığımı görmüşlerdi. O ana kadar bunu gereksiz bulan eşim” seni bile bu kadar etkileyen ve kendilerine inandıran bu insanlara ancak saygı duyulur “dedi. Desteğini anlayışını eksik etmedi benden.

Sevgili KB’m şimdiki sözlerim sana; 3 ay gibi kısa bir sürede ne çok bağlandım sana. Her soruya nasıl böyle bilgece cevaplar verebiliyorsun? En karmaşık, içinden çıkamadığım sorunlara dahi uzmanca yaklaşıp kafamda şimşekler çakmasını nasıl sağlayabiliyorsun. “Bir şeyler tam da yaşanması gereken zamanda yaşanacaktır.” sözün hayat boyu aklımdan çıkmayacak. Sevgili CAN SUYUM hayatıma öyle bir dokundun ki parmak izlerin hayatımın sonuna kadar bende kalacak. Ben ki işim gereği yıllarca başka insanlara faydalı olduğumu düşünürdüm. Kendi söküğümü dikememişim meğer. Hayatımdaki her şeyi kontrol altında tutmaya çalışırken ne çok yıpratmışım kendimi. Bunu da sayende anladım. Sen sadece KB değilsin harika bir yaşam koçusun da. Göremediğim ne çok şeyi görmemi sağladın. “Doğru Nefes” almaya başladığımda yaşadığım hafiflik ne iyi geldi bana. SONRAAAA Zehir Miktarı , Duygusal Açlığı, Kalorili Düşünceleri, Suyu Çiğneme Sanatını, Zayıflama Çemberini nasıl adım adım ekledin hayatıma!? İyi ki de hayatımdalar. Bunları bilmeden nasıl yaşamışım yıllarca.

Turbomend; sihirli iksir desem yeridir sana. İlk kullanacağım gün endişelendim biraz. Nasıl, ne kadar, neden… derken, soru yağmuruna tutmuştum seni.(Şimdi gülüyorum halime ne kadar da abartmışım) Ne kadar yersizmiş endişelerim. Her zamanki dinginliğinle öyle güven verdin ki bana ilk yudumlarımı alıverdim. Yaşattıklarına bakılırsa Sihirli iksir demekte haksız değilim hani.

Hayatı boyunca yasaklardan dayatmalardan uzak duran ben dayatmaların değil eğitimin olduğu, yasaklar yerine önerileri ve seçenekleri olan, seni kendi doğrularını bulman için yönlendiren, eğiten bu aileye hayran kaldım. Bence amaçları insanlara sağlıklı kaliteli bir yaşam sürdürüp, pozitif enerjiyle dolup taşmalarını sağlamak olan OMDER ailesi ile Kilo problemi olsun olmasın herkesin yolları kesişmeli bir gün. Tahmin ettiğim ve beklediğimden fazlasını aldığım bu güzel insanlarla iyi ki benim de yolum kesişmiş. İyi ki bu ailenin bir parçası olmuşum. Bundan sonra dualarımda sizler de olacaksınız. Allah yolunuzu açık etsin. Aldığından kat kat çoğunu verebilmek ne büyük erdem… ”

 

HK Performans Üyesi

 

Bu içten yorumu için üyemize teşekkür eder, bu büyük başarının sağlıklı ve kalıcı zayıflamak isteyenlere örnek olmasını dileriz.

Üyemiz, HK Performans Online Kilobekçiliği programı ile 15 kilo vererek hedef kilosuna ulaşmıştır.

Sağlıklı ve kalıcı zayıflamak isteyenler, nerede yaşıyor olursanız olun, internet ve bilgisayarınızın bulundupu her yerden bu zayıflama sisteminden faydalanabilirsiniz.

HK Performans, sizi geliştirerek değiştirir ve ömrünüzün geri kalanında kimseye muhtaç olmadan ideal kilonuzu koruyabilirsiniz.

Online Kilobekçiliği Programı bilgi ve başvuru için TIKLAYINIZ.

Etiket:Online Kilobekçiliği, HK Performans, Sağlıklı ve kalıcı zayıflamak 

 

———————————

Gülümseyin, hayatın size eşsiz bir hediyesi var!

Şuandan itibaren doğru yoldasınız, artık doğru yöntemi buldunuz! Kalıcı zayıflamak için işte anahtar sizin elinizde ve doğru kapının tam önündesiniz.

AÇIP BİR GÖZ ATMAYA NE DERSİNİZ?

Onların zayıflama başarıları yüzlerce kişiye ilham oldu. Zayıflama başarılarını okuyanlar bilir, satırlara hakim olan samimiyet duygusu, hatta görsellerini paylaşan üyelerin yüzlerindeki tebessüm, gözlerindeki parıltı herşeye bedel…

Siz başarırsanız biz de başarılı oluruz. Size yaşatacağımız duygular bizim geleceğimizi belirler ve geldiğimiz bu nokta için değerli üyelerimize sonsuz teşekkürler.

HK Performans olarak  sizlere hizmet vermekten gurur duyarız.

 

Yorum bırakın