100 günde 25,9 Kilo Verdi, İşte 100 Günde 25,9 Kilo Zayıflama Başarısı

gelişerek zayıflama programı
HK PERFORMANS GELİŞEREK DEĞİŞİM PROGRAMI

Programa 106 kilo ile başladım şuan 80.1 kiloyum: toplamda 25,9 kilo verdim.

 Ve 100 günlük bir zamanda toplamda 25,9 kg kilo kaybım;

*Başlangıçta 118 cm iken şuan 98 cm, göbek bölgesinden toplamda 20 cm incelme,
*Başlangıçta 124 iken şuan 108 cm, basen bölgesinden toplamda 16 cm incelme,
*Başlangıçta 116 iken şuan 101 cm, göğüs bölgesinden toplamda 15 cm incelme oldu.

Kiloluydum… Moralim bozulduğunda, mutluyken midem tok olsa da gözüm doymadığı için hep yerdim… Dışarı çıkmak istemiyordum, kendime göre düzgün elbise bulamıyordum ve genel olarak evde bilgisayar başında oturarak vakit geçiriyordum. Alışveriş yapmaktan nefret ediyordum. Kendime uygun kıyafet bulamıyor, bulamadığım için de gezmekten nefret ediyordum. Alışveriş yaparken kıyafet denemek için kabine girdiğimde ağlamak istiyordum, kendimden tiksiniyordum, aynaya bakıp kendime hakaret ediyordum… Eğer kilo vermezsem daha da kilo alacağımı biliyordum. Oysa gelecekte sağlıklı zayıf bir anne olmak, çocuğumla çocuk gibi, arkadaş gibi koşup oynamak istiyordum.

Diyet girişiminde bulunduğum bir gün teyzem geldi bize ve bana programı anlattı. Kilobekçiliği sistemiyle o gün tanıştım. Başaranları gördüm sonra, o kadar heyecanlandım ki… Kilobekçiliği benim için son umuttu sanki…

ZAYIFLAMA BAŞARISININ DEVAMINI BURADAN OKUYABİLİRSİNİZ.

İdeal kilonuzda olmak ve geleceğinizi özgürce yaşamak istiyorsanız HK Performans Gelişerek Zayıflama Sistemi Eğitimlerini mutlaka değerlendirin.

SAĞLIKLI, HIZLI VE KALICI ZAYIFLAMAK İÇİN HK PERFORMANS!

Gerçekten sağlıklı ve kalıcı zayıflamak istiyorsanız, gerçek algı ve alışkanlık değişimlerinizi yaratmak adına sizleri bu kapıdan içeri davet ediyoruz.

Daha detaylı bilgi edinmek için online kilobekçiliği üye yorumları ve zayıflama kamp başarı hikayelerine bir göz atabilirsiniz.

KALICI VE HIZLI ZAYIFLATMAK BİZİM İŞİMİZ!

HK PERFORMANS

Etiket: HK Performanskalıcı zayıflamakzayıflama kamp başarı hikayelerionline kilobekçiliği üye yorumları

 

Yorum bırakın