15 GÜNDE 7 KİLO VERDİ, ÜSTELİK KİLO VERMENİN NEREDEYSE İMKANSIZ GİBİ GÖRÜNDÜĞÜ BİR BEDENDE…

HALİL KARGULU İLE 15 GÜNDE 7 KİLO ZAYIFLAMA
15 günde 7 kilo zayıflama başarısı

Obezitenin sebebini “çok yemek yiyip, az hareket etmek” zannetmek en büyük yanılgıdır.

Ben vücuduma değil ruhuma işkence ettim, başaramıyorum diye kendimi suçladım, sonra bu zamana kadar böyle mutluyum diye kandırdım. Kandırdığımı ancak şimdi kabul edebiliyorum. ‘Ben böyle mutluyum’ dedikçe daha çok yemek yiyor, daha az hareket ediyor, kilom arttıkça da kendimi daha çok besin dışı enerji kaynaklarına kapatıyordum. Aslında; beni bu noktaya getirenin hedefsizlik olduğunun farkındaydım. Kilolu olmak öyle bir pasif daire ki; kilo mu bu psikolojiyi yaratıyor, bu psikoloji mi kilo almana neden oluyor ayırt edemiyorsun. Bir bakıyorsun yuvarlanıp gidiyorsun ve dibe gidiş ivmen git gide hızlanıyor. Sen düşerken yanındaki ideal kilodaki insanlar sana yardım eli uzatsa bile duymuyorsun. Sonunda dibe vurup, eee ne olacak, bu iş kötü bir yere geldi, durduramazsam hayatıma mal olacak dediğin bir noktaya geliyorsun.

Önemseniyorsun, dinleniyorsun, anlattıkların dinleniyor, sana başka alışkanlıklar sunuluyor. Vücudunu tanıma, dinleme, anlama sürecinde verilen destek tam hedef odaklı. Bir bakıyorsun korkular, başaramama gitmiş; hedef odaklı her desteği alacağını bilme güveniyle sen süreci yaşamaya başlıyorsun. Ben henüz başlamaya başladığım için anlamlandırabildiklerim bu kadar. Bu sistem bu kadar demek değil! benim bilmediğim başka şeyler illaki var. Benim işim yaşama geçirmek, daha ne var diye düşünmek değil. Kilo verme direncimin en yüksel olduğu ve artık İMKANSIZ dediğim bir zamanda 15 günde sistemle 7 kilo verdim. Bu başlangıç enerjim çok şükür yüksek, verimliliğim yüksek, hedefim güçlü, ben sadece yapıyorum, ne olduğunu sistemle çalışınca anlayabilirsiniz. Size ne söylesem yanlış anlaşılabilir, sizin elinizden bu olanağı almak istemem. Şu kadar diyebilirim; sizin elinize liste, kısıtlama, yasak, kalori hesabı gibi bildiğimiz şeyler yok! Obezitenin sebebini çok yemek yemek yiyip, az hareket etmek zannetmek en büyük yanılgıdır. Şimdilik bunu bilmeniz yeter, gerisi HK PERFORMANS ta.

HK PERFORMANS Üyesinin 15 günde 7 kilo zayıflama başarı hikâyesinin tamamını okumak için TIKLAYINIZ.

KALICI ZAYIFLAMADA TEK YOL VE ÇÖZÜM;
KESİN ÇÖZÜM İÇİN HK PERFORMANS!

Sağlıklı ve kalıcı zayıflatmak bizim işimiz!

HK PERFORMANS’tan Kendine Değer Veren Herkese Selamlar!

HK Performans Gelişerek Değişim ve Kalıcı Zayıflama Programı Hakkında Detaylar ve Online Başvuru Formu için TIKLAYINIZ.

Etiket: KALICI ZAYIFLAMAHK PERFORMANSzayıflama başarı hikâyesi

Yorum bırakın